Regulamin

1. Procedura rezerwacji

Rezerwacje pobytu w Pensjonacie Zakopiański Dwór mogą być dokonywane drogą mailową bądź telefonicznie. Rezerwacja telefoniczna oraz mailowa wymaga podania kilku istotnych informacji niezbędnych do dokonania rezerwacji. Są to: imię i nazwisko Gościa, adres mailowy, numer telefonu.

W momencie otrzymania zgłoszenia rezerwacyjnego Recepcja przesyła Gościom dokument Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji. Rezerwacje należy potwierdzić poprzez wpłatę zadatku w wysokości 30 % kosztów pobytu, w terminie 3 dni roboczych od momentu otrzymania dokumentu Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji. Numer konta bankowego wskazany jest we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji.

Po odnotowaniu wpływu zadatku, drogą mailową lub telefonicznie potwierdzamy rezerwację. Brak wpływu zadatku w okresie 3 dni roboczych od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu Pensjonatu.
Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji po upływie 21 dni przed przyjazdem.

 

2. Płatności

Cennik za usługi Pensjonatu dostępny jest na stronie internetowej naszego Pensjonatu oraz w recepcji. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w cenniku. Należność za pobyt Gość reguluje w dniu przyjazdu. Formy płatności: gotówka, karta płatnicza.

Niewykorzystanie całości lub części pobytu w zarezerwowanym terminie przez Gościa, nie skutkuje zwrotem płatności za usługę, ani obniżeniem ceny usługi za niewykorzystany okres.
Pobyty oraz wszelkie usługi dodatkowe związane z usługą hotelową mogą być rozliczane na podstawie rachunku fiskalnego lub faktury VAT. Dane do faktury VAT muszą zostać podane w momencie dokonywania rezerwacji. 

UWAGA: Przelewy z zagranicy obarczone są dodatkową opłatą naliczaną przez bank. W celu potwierdzenia i zagwarantowania rezerwacji istnieje
w związku z tym także alternatywna możliwość przedstawienia danych karty kredytowej Gości.

 

3. Dodatkowe regulacje:

Opiekunem Gościa jest Recepcja, czynna przez całą dobę. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu.  Pokój
w pensjonacie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godziny 14:00 i trwa do godziny 11:00. Nieopuszczenie przez Gościa pokoju do godziny 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.
Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich do Recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję
i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Goście mają obowiązek uszanowania ciszy nocnej w godzinach od 23.oo do 7.oo.
Sprzatanie pokoi odbywa sie każdego dnia. Wymiana ręczników w pokojach odbywa się co 3 dni. Pościel wymieniana jest raz na tydzień. W pokojach nie ma możliwości przestawiania mebli. Istnieje możliwość doposażenia pokoi w łóżeczka dziecięce (za dodatkową opłatą)
W przypadku opuszczania Pensjonatu, Goście mają obowiązek pozostawiania kluczy w Recepcji. Za zagubienie klucza do pokoju pobierana jest opłata związana z kosztem zamiennika.
Do dyspozycji Gości pozostaje restauracja, w której zaopatrzyć się można we wrzątek. W godzinach nocnych istnieje możliwość przegotowania wody
na poziomie Recepcji. Do dyspozycji Gości pozostaje narciarnia/suszarnia zimowego sprzętu sportowego. Sprzęt narciarski musi być przechowywany
w tym pomieszczeniu. Na terenie Pensjonatu zabrania się chodzenia w butach narciarskich.
Pokoje wyposażone są w suszarki do włosów. Na życzenie Gości, Recepcja udostępnia żelazko i deskę do prasowania.
Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju na jego życzenie zostaną odesłane na koszt Gościa, pod wskazany przez niego adres.
W Pensjonacie Zakopiański Dwór obowiązuje całkowity zakaz wstępu i pobytu ze zwierzętami.

4. Dzieci:

Bezpłatnie dzieci do 3 lat - bez świadczeń, na łóżku z rodzicami. Na terenie Pensjonatu opiekę nad dziećmi sprawują i odpowiedzialność za nie ponoszą rodzice lub opiekunowie.

5. Gastronomia:
Pensjonat Zakopiański Dwór oferuje również usługi gastronomiczne. Restauracja Zakopiański Dwór jest miejscem spożywania śniadań w ramach pobytu w Pensjonacie.

Śniadania serwowane są w formie bufetu szwedzkiego. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość przygotowania posiłków ‘na wynos’. Cennik takich usług sprecyzowany jest w sali restauracyjnej.

Restauracja dysponuje pełnym menu. Posiłki przygotowane w Restauracji powinny być spożywane w sali restauracyjnej.

Na specjalne życzenie Gości lub w ramach pakietów pobytowych, istnieje także możliwość przygotowania obiadokolacji.

6. Wizyty Gości nie zameldowanych:

Odwiedzający, którzy nie są zameldowani w Pensjonacie mają możliwość spotkania się
z mieszkańcami zarówno w sali restauracyjnej, jak i w ogólnodostępnej części gościnnej na poziomie recepcji.

7. Przepisy przeciwpożarowe:
Z uwagi na konstrukcję budynku oraz w obliczu ogólnych przepisów przeciwpożarowych Goście zobowiązani są pamiętać o tym, że w pokojach nie wolno używać urządzeń niebędących na wyposażeniu pokoi, w szczególności grzałek i czajników elektrycznych, żelazka.
Zgodnie z ustawą, w pokojach obowiązuje także całkowity zakaz palenia. Zakaz dotyczy także części wspólnych budynku oraz balkonów. Łamanie zakazu podlega karze w wysokości 400 zł. Na terenie obiektu wyznaczone są specjalne miejsca, w których wolno palić. Gospodarz zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wymeldowania Gości, wobec których udowodniono niestosowanie się do zakazu. Jeżeli wymeldowanie następuje przed oficjalną datą wyjazdu, wymeldowanie łączy się z utratą należności za całość pobytu.

 

8. Usterki:
Pensjonat ma obowiązek udostępnić Gościom pokój, w którym nie odnotowano żadnych usterek ani zniszczeń. Każdą zauważoną w dniu przyjazdu usterkę lub awarię należy niezwłocznie zgłosić w Recepcji. W przypadku braku zgłoszenia usterki w dniu wprowadzenia się do pokoju lub w dniu ich powstania, sprawcą uszkodzenia uznawana jest osoba, która zamieszkuje dany pokój. Koszt naprawy wszelkich dokonanych zniszczeń w wyposażeniu pokoju ponoszą Goście.

 

9. Oferty specjalne:
Klienci mają prawo skorzystać z ofert specjalnych przygotowywanych okresowo przez Pensjonat Zakopiański Dwór. Możliwość skorzystania z oferty specjalnej uzależniona jest od spełnienia warunków określonych w każdej ofercie. W terminie obowiązywania ofert specjalnych Klienci maja prawo do skorzystania z pobytu w ofercie podstawowej (poza ofertą specjalną) odpowiedniej dla danego terminu. Oferty specjalne kierowane są do Gości indywidualnych i nie dotyczą pobytów w ramach programów lojalnościowych lub programów pobytowych oferowanych przez podmioty pośredniczące w sprzedaży usług oferowanych przez pensjonat Zakopiański Dwór (biura podróży, systemy pośrednictwa rezerwacji, MyBenefit, TravelPass).

 

10. Parking:
Pensjonat oferuje swoim Gościom możliwość skorzystania z odpłatnego parkingu dla samochodów osobowych. Parking oferowany jest w zależności od dostępności. Czasami konieczne jest parkowanie na ulicy. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc parkingowych, Pensjonat nie oferuje miejsc parkingowych dla samochodów dostawczych, mini-busów, busów lub autokarów. Informujemy, że miejsca parkingowe dla dużych samochodów są dostępne w pobliżu Pensjonatu Zakopiański Dwór (np. bezpłatne parkingi przy ulicy Grunwaldzkiej, bezpłatne parkingi przy ulicy Droga do Białego).


Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu Gościa oraz znajdujące się w nim mienie.

Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Pensjonatu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2015 poz2135 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich edycji.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.