Przyjazd
Wyjazd

Regulamin

  1.  Procedura rezerwacji

Rezerwacje pobytu w Pensjonacie Zakopiański Dwór mogą być dokonywane drogą mailową bądź telefonicznie. Rezerwacja telefoniczna oraz mailowa wymaga podania kilku istotnych informacji niezbędnych do dokonania rezerwacji. Są to: imię i nazwisko Gościa, adres mailowy, numer telefonu.

W momencie otrzymania zgłoszenia rezerwacyjnego Recepcja przesyła Gościom dokument Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji. Rezerwacje należy potwierdzić poprzez wpłatę zadatku w wysokości 30 % kosztów pobytu, w terminie 3 dni roboczych od momentu otrzymania dokumentu Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji. Numer konta bankowego wskazany jest we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji.

Po odnotowaniu wpływu zadatku, drogą mailową lub telefonicznie potwierdzamy rezerwację. Brak wpływu zadatku w okresie 3 dni roboczych od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu Pensjonatu.

 

  1. Płatności

Cennik za usługi Pensjonatu dostępny jest na stronie internetowej naszego Pensjonatu oraz w recepcji. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w cenniku. Należność za pobyt Gość reguluje w dniu przyjazdu. Formy płatności: gotówka, karta płatnicza.

Niewykorzystanie całości lub części pobytu w zarezerwowanym terminie przez Gościa, nie skutkuje zwrotem płatności za usługę, ani obniżeniem ceny usługi za niewykorzystany okres.
Pobyty oraz wszelkie usługi dodatkowe związane z usługą hotelową mogą być rozliczane na podstawie rachunku fiskalnego lub faktury VAT. Dane do faktury VAT muszą zostać podane w momencie dokonywania rezerwacji. 

UWAGA: Przelewy z zagranicy obarczone są dodatkową opłatą naliczaną przez bank. 
 

  1. Regulamin Pensjonatu:

§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, wniesienie opłaty rezerwacyjnej za pobyt w Pensjonacie, wypełnienie i podpisanie karty meldunkowej. Dokonując czynności wymienionych w poprzednim zdaniu Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Pensjonatu.

  3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, jak i w każdym pokoju.

§ 2 DOBA HOTELOWA

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.

  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu.

  3. Goście, którzy nie wymeldują się do godz. 11.00 zostaną obciążeni kosztem kolejnej doby.

§ 3 MELDUNEK I PŁATNOŚĆ

  1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

  2. Gość podczas pobytu w Pensjonacie nie może udostępniać pokoju osobom trzecim. Osoby, które nie są zameldowane nie mogą przebywać w pokojach.

  3. Gość zobowiązany jest uregulować całą lub pozostałą należność za zamówione usługi
    w dniu rozpoczęcia pobytu, przy dopełnianiu formalności meldunkowych.

  4. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Pensjonat nie zwraca uiszczonej opłaty za daną dobę hotelową.

§ 4 USŁUGI

  1. Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

  2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

  3. Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:

    1. warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;

    2. bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji
      o Gościu;

    3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych
      w Pensjonacie;

    4. sprzątanie pokoju podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie;

    5. Dodatkowo na życzenie Gościa, świadczymy nieodpłatnie następujące usługi:

      udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, budzenie o wyznaczonej godzinie, przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie
      w czasie pobytu Gościa w obiekcie, przechowanie bagażu Gościa, zamawianie taksówki.

    6. Na życzenie Gościa przebywającego w Pensjonacie z małym dzieckiem (do 3 lat)
    do pokoju wstawiane jest nieodpłatnie łóżeczko.


§ 5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Pensjonatu powstałe z jego winy.

  2. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.

  3. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, zamknąć drzwi. Klucz pozostawić w Recepcji. Za zgubienie klucza i chipu naliczamy opłatę w wysokości 100 zł.

  4. W Pensjonacie obowiązuje całkowity zakaz palenia, dotyczy również balkonów.
    W przypadku naruszenia tego zakazu Pensjonat obciąży Gościa karą w wysokości 400 zł. Palić można w miejscach do tego wyznaczonych.


§ 6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty pozostawione w pokojach przez wyjeżdżających Gości będą wysyłane (na koszt odbiorcy) na wskazany przez Gościa adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy.

§ 7 CISZA NOCNA

  1. Cisza nocna obowiązuje od godziny 23.00 do godziny 7.00 dnia następnego. Zachowanie Gościa i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.

§ 8 REKLAMACJE

  1. Reklamacje przyjmuje Recepcja. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, w trakcie trwania pobytu.

     

§ 9 POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Pensjonat nie akceptuje zwierząt.

  2. Dbamy o ekologię. Dołącz do nas. Powieś ręcznik, jeśli chcesz go użyć po raz kolejny. Pozostaw ręcznik na podłodze tylko wtedy, gdy życzysz sobie jego zmiany. Pościel wymieniamy raz na 7 dni. Jeśli życzysz sobie wymiany pościeli wcześniej zgłoś to do Recepcji.

  3. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej prosimy o: nie używanie w pokojach grzałek, kuchenek elektrycznych, tosterów, czajników i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pensjonatu.

  4. W Pensjonacie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich, a także wnoszenie sprzętu narciarskiego, rowerów, wózków dla dzieci do pokoi. Należy przechowywać je
    w miejscu do tego przeznaczonym.

  5. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu czy innego pojazdu należącego do Gościa. Pensjonat posiada niestrzeżony parking dla samochodów osobowych, zamykany podczas ciszy nocnej.

     

Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Pensjonatu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2015 poz2135 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich edycji.

Lokalizacja

Zakopiański Dwór
Droga do Białego 1, 34-500 Zakopane

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij